Konkurransedyktige priser & Fri frakt over 1499,-
Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Konkurransedyktige priser & Fri frakt over 1499,- | 30 års erfaring | Kjente merker - Billigst på Olimp!

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

E-post (Svarer normalt innen 24-72 timer)
Send oss en e-post

Ofte stilte spørsmål

Retur & bytte

Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem? Dersom du ønsker å bytte en vare så legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt skal betales som normalt. Du kan lese mer om dette her
Jeg skal returnere en vare, hvordan går jeg frem? Du finner en forklaring på hvordan du skal gå frem her.
Jeg har returnert varer, når får jeg tilbake pengene?

Normalt blir en retursending behandlet hos oss 1-3 uker etter at vi har mottatt din retursending. Når returen er behandlet hos oss mottar du en epost med kredittnota og saken blir automatisk sendt videre til Klarna eller Vipps. 

Er betalingen gjort med Klarna vil Klarna kontakte deg 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De sender deg e-post hvor du må fylle ut hvilket kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til. 

Er betalingen gjort med Vipps kommer pengene tilbake påkontoen 1-10 dager etter at returen er behandlet hoss oss uten at du må foreta deg noe. 

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdigbehandlet, hva gjør jeg nå?

Dersom du har valgt å betale via Klarna så er det Klarna som skal tilbakebetale pengene til deg. Kontakt Klarna direkte på www.klarna.no/kundeservice eller på telefon 21028991.

Dersom du far valgt å betale via Vipps, så er det Vipps som skal tilbakebetale pengene til deg. Kontakt Vipps direkte på vipps.no/kontakt-oss/ eller på telefon 22482800

På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende. 

Jeg har tatt av lappen på varen, kan varen byttes uten merkelapp? Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes eller returneres.
Hva er viktig å huske på for å få godkjent en retur? En oversikt over punkter som er viktige å huske på ved returnering av varer finner du her

Frakt & levering

Tilbyr dere gratis frakt? Ja, når du bestiller for mer enn 1499 kr etter eventuelle rabatter så tilbyr vi gratis frakt. 
Hvem sender dere med? Vi sender alle pakker med Posten/Bring. 
Når blir min ordre levert?

Ordrer pakkes normalt 1-4 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling.

Normal leveringstid med Posten/Bring er 2-5 virkedager.

I forbindelse med kampanjer, helligdager og helg må det på regnes noe lengre behandlingstid.

Hvordan sporer jeg pakken min? Vi sender en leverigsbekreftelse på e-post med sporing når pakken er blitt sendt. 

Betaling

Hvilke betalingsmuligheter har jeg? Vi benytter Klarna og Vipps som betalingsmetoder.
Se her for en nærmere beskrivelse av betalingsmuligheter.
Penger har blitt trukket fra min konto før bestillingen er sendt, er dette korrekt? Vi benytter oss av Vipps og Klarna som betalingspartnere. Når du legger inn bestilling hos oss blir pengene reservert og ikke trukket som mange tror. Når du mottar sendingsbekreftelse fra oss vil endelig trekk skje og reservasjonen vil forsvinne. 
Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min? Alle bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med BankID på www.klarna.no. 
Må jeg betale toll eller mva? extremefitness.no holder til i Norge, og det er der for ingen tollavgifter. Moms/mva er inkludert i prisen og er spesifisert i kassen. 

Andre ofte stilte spørsmål

Hvor kan jeg finne størrelsestabeller? Størrelsestabeller for treningsklær fra Better Bodies & Gasp finner du her.
Størrelsestabeller for treningsklær fra Gorilla Wear skal være oppgitt på siden til hvert plagg. 
Jeg ønsker å søke om spons/samarbeid? Ved spørsmål om samarbeid/spons, se Adtraciton for å bli affiliate.