Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Stort utvalg | Trygg handel | Lynrask levering | Gratis frakt over 1199,-

Gratis frakt over 1199,-

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

E-post (Svarer normalt innen 24-72 timer)
Send oss en e-post

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål

Hvor er pakken min?

Hvorfor har ikke pakken min kommet fram?

Avvik eller forsinkelse i transport kan dessverre forekomme. I slike tilfeller kontakter vi PostNord, som deretter etterlyser og søker etter pakken i sine systemer. Det kan dessverre ta litt tid før pakken lokaliseres, det må derfor påregnes litt ventetid. Normalt ligger behandlingstiden hos PostNord på 5-8 dager.

Dersom pakken mot formodning ikke lokaliseres vil vi iverksette nødvendige tiltak. 

For mer informasjon om prosedyre og tiltak ved avvik/forsinkelse i transport, se vilkår og betingelser, pkt. 5.2

Andre ofte stilte spørsmål er besvart under Frakt & levering.

Frakt & levering

Hva er fraktprisen hos dere?

Vi har gratis frakt ved kjøp over kr 1199,-

Ved kjøp under kr 1199,- er det fast frakt på kr  109,- 
uavhenging av hvor mange produkter du bestiller.

Dette gjelder for ordrer med vekt opp til 35 kg.

Hvem sender dere med? Vi sender alle pakker med PostNord.
Når blir min ordre levert?

Ordrer pakkes normalt 1-2 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling. 
Normal leveringstid med PostNord er 2-5 virkedager.

I forbindelse med kampanjer, helligdager og helg må det påregnes noe lengre behandlingstid.

Vær oppmerksom på at det ved større kampanjer, som for eksempel Black Week, vil kunne være lengre leveringstid for transportselskapet. 

Hvordan sporer jeg pakken min?

Du vil motta en leverigsbekreftelse på e-post fra PostNord med sporing når pakken er blitt sendt. 

Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin app for å enkelt kunne følge dine sendinger.

Hvorfor har ikke pakken min kommet fram?

Avvik eller forsinkelse i transport kan dessverre forekomme. I slike tilfeller kontakter vi PostNord, som deretter etterlyser og søker etter pakken i sine systemer. Det kan dessverre ta litt tid før pakken lokaliseres, det må derfor påregnes litt ventetid. Normalt ligger behandlingstiden hos PostNord på 5-8 dager.

Dersom pakken mot formodning ikke lokaliseres vil vi iverksette nødvendige tiltak. 

For mer informasjon om prosedyre og tiltak ved avvik/forsinkelse i transport, se vilkår og betingelser, pkt. 5.2

Kan jeg utsette hentefristen for pakken min?

PostNord har 7 dagers hentefrist på pakker. Det betyr at pakker går i retur etter syv dager hvis ikke du ikke selv velger å forlenge fristen. 

Du kan selv enkelt utvide hentefristen i myPostNord-appen eller på my.postnord.no. Å utsette hentefristen med nye syv dager er gratis. 

PostNord opplyser om muligheten til å utsette hentefristen i SMS'ene som PostNord sender mottakerne når de minner om å hente pakken.

Les mer om hentefrist for pakker på PostNord. 

Hvordan fungerer en pakkeautomat? Her kan du finne mer informasjon vedrørende pakkeautomat.
Her kan du kontakte PostNord ved ytterligere spørsmål.

Retur & bytte

Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem? Dersom du ønsker å bytte en vare så legger du bare inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Det du sender tilbake får du pengene igjen for, og det du bestiller på nytt skal betales som normalt. Du kan lese mer om dette her
Jeg skal returnere en vare, hvordan går jeg frem? Du finner en forklaring på hvordan du skal gå frem her.
Jeg kan ikke finne skjema for angrerett, kan dere sende et nytt?

Skjema for angrerett kan du laste ned her

NB! Du kan også legge ved fraktbrev eller et notat med navn og ordrenummer dersom du ikke har angrerettskjema tilgjengelig. Det viktigste er at vi får informasjon om hvem som har returnert pakken.

Jeg har returnert varer, når får jeg tilbake pengene?

Normalt blir en retursending behandlet hos oss 1-3 uker etter at vi har mottatt din retursending. Når returen er behandlet hos oss mottar du en epost med kredittnota og saken blir automatisk sendt videre til Klarna eller Vipps. 

Er betalingen gjort med Klarna vil Klarna kontakte deg 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De sender deg e-post hvor du må fylle ut hvilket kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til. 

Er betalingen gjort med Vipps kommer pengene tilbake påkontoen 1-10 dager etter at returen er behandlet hos oss uten at du må foreta deg noe. 

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdigbehandlet, hva gjør jeg nå?

Dersom du har valgt å betale via Klarna så er det Klarna som skal tilbakebetale pengene til deg. Kontakt Klarna direkte på www.klarna.no/kundeservice eller på telefon 21028991.

Dersom du far valgt å betale via Vipps, så er det Vipps som skal tilbakebetale pengene til deg. Kontakt Vipps direkte på vipps.no/kontakt-oss/ eller på telefon 22482800.

På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende. 

Jeg har tatt av lappen på varen, kan varen byttes uten merkelapp? Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes eller returneres.
Hva er viktig å huske på for å få godkjent en retur? En oversikt over punkter som er viktige å huske på ved returnering av varer finner du her

Betaling

Hvilke betalingsmuligheter har jeg? Vi benytter Klarna og Vipps som betalingsmetoder.
Se punkt. 4 i Vilkår og betingelser her for en nærmere beskrivelse av betalingsmuligheter.
Penger har blitt trukket fra min konto før bestillingen er sendt, er dette korrekt? Vi benytter oss av Vipps og Klarna som betalingspartnere. Når du legger inn bestilling hos oss blir pengene reservert og ikke trukket som mange tror. Når du mottar sendingsbekreftelse fra oss vil endelig trekk skje og reservasjonen vil forsvinne. 
Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min? Alle bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med BankID på www.klarna.no
Må jeg betale toll eller mva? extremefitness.no holder til i Norge, og det er der for ingen tollavgifter. Moms/mva er inkludert i prisen og er spesifisert i kassen. 

Andre ofte stilte spørsmål

Hvor kan jeg finne størrelsestabeller? Størrelsestabeller for treningsklær fra Better Bodies & Gasp finner du her.
Størrelsestabeller for treningsklær fra Gorilla Wear skal være oppgitt på siden til hvert plagg. 
Jeg ønsker å søke om spons/samarbeid? Ved spørsmål om samarbeid/spons, se Adtraciton for å bli affiliate.