Avvik / forsinkelser i transport
Hvor er pakken min?
Etter at din ordre er pakket hos oss, blir den hentet av transportselskapet PostNord for videre transport til ditt valgfrie utleveringssted. Extreme Fitness har ingen påvirkning på transporten av din ordre.
Dersom det oppstår avvik eller annen form for forsinkelser i transport av din ordre/pakke, så har vi prosedyrer i samarbeid med transportselskapet PostNord, som må avklares før vi kan gjøre tiltak. Dette kan medføre noe lenger behandlingstid for den aktuelle ordren da behandlingstid hos transportøren normalt er 5-8 dager. Så snart avklaring foreligger, blir tiltak iverksatt av oss. Tiltak vil være kreditering / refundering av ordre.
Vær oppmerksom på at det ved større kampanjer, som for eksempel Black Week, vil kunne være lengre leveringstid for transportselskapet.
Kunden samtykker til dette ved å gjennomføre en bestilling i nettbutikken. Ref. punkt 1 Generelle betingelser.
Se vilkår og betingelser, pkt. 5.2. for mer informasjon